Smaba a WinXP v AD

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Pátek Květen 21 14:32:41 CEST 2004

Dobry den,

narazil jsem u jednoho zakaznika na problem, se kterym si nevim prils co
delat. Musim konstatovat, ze zatim to resim jen na dalku, ale rad bych ho
konzultoval driv, nez se budu pokouset o reseni na miste a nedari se mi
zformulovat spravny dotaz pro google.

Situace:
Fedora Core 1, up2date

Samba nakonfigurovana v security rezimu share a vysdileny jediny adresar.

[public]
    comment = Public
    path = /home/data
    guest ok = yes
    public = yes
    writable = yes

V siti jsou stanice s WinNT a WinXP Pro a dale server w2k, na kterem jede
domena v AD.

Problem:
Z WinNT je pristup na sdileny prostredek public bezproblemovy, z WinXP se
na nej nelze dostat, pokud je uzivatel prihlasen do domeny s nize uvedenym
hlasenim. V pripade, ze se prihlasi lokalne, tak je pristup na sdileny
prostredek samby bezproblemovy.

Hlaska pri pristupu z WinXP prihlasenych v domene:
"ucet nema povoleno se z teto stanice prihlasit, zrejme nemate dostatecna
opraveni"

Nesetkal jste se nekdo s timto problem? Muzete mi nakopnout, kde hledat
problem? Samozrejme nemuzu vyloucit problem v nastaveni WinXP a jak sem
rikal, zatim problem resim jen vzdalene...

Predem dekuji za pripadnou pomoc.

s pozdravem

--
Stepan Cirkl