cron - problemy

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Květen 21 18:35:31 CEST 2004

On Fri, 21 May 2004, Zdenek Mazanec wrote:

> Predne, editovat /etc/crontab je samozrejme mozne, u uloh, ktere poustim
> jako root je to u me standardni postup (protoze etc zalohuju, na rozdil od
> spoolu kam by se to ukladalo pres crontab -e)

Zalohovat i /var muze byt z mnoha duvodu docela vhodne :)

No nektere verze cronu umoznuji krome /etc/crontab pouzivat stejnym
zpusobem /etc/cron.d/*. Ma to tu vyhodu, ze zmeny na urovni
pridani/smazani souboru lze provest v podstate atomicky, pri editaci
obsahu /etc/crontab tomu tak byt nemusi.

> a) odinstalovat crona
> b) ujistit se, ze v /etc/crontab nic neni
> c) nainstalovat crontab

Ano, a nebo rovnou preinstalovat cely system <g>.

-- Honza Houstek