vyuziti pouze casti displeje v textovem modu

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pátek Květen 21 22:23:49 CEST 2004

mkanturek na volny.cz teithant o vyuziti pouze casti displeje v textovem modu:
> nastavil, ale od te doby neni pri startu do textoveho modu (linux
> 3 splash=off vga=791) vyuzivana cela plocha displeje, tj. veskery
> vystup je omezen pouze na 'maly' obdelnik ve stredu displeje.
> Zkousel jsem take vga=ask a zadat mod 0, 80x25 znaku, ale bez
> uspechu.

Myslím, že tohle se typicky nastavuje v BIOSu. Jestli zároveň zapomněl čas,
možná je vybitá baterka na matečním prkně. Nezapomněl i jiná nastavení BIOSu?

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F