vyuziti pouze casti displeje v textovem modu

Ondrej Kubecka nobody na nospam.cz
Neděle Květen 23 19:02:44 CEST 2004

On Sun, 23 May 2004 08:28:03 +0000, Milan Keršláger wrote:

> Takze musite tento pseudograficky rezim vypnout nebo nastavit takove
> rozliseni, abyste pokryl celou plochu displeje (viz vyse).

A POST hlasky jsou ovlivneny nastavenim rezimu framebufferu?

Jinak mate samozrejme pravdu, ale vzhledem k tomu, ze se problem
neprojevil po reinstalu lec (asi) po vypadku baterky nebo necem podobnem a
ze se to projevuje drive, nez se zacne natahovat OS, odhadoval bych, ze
poc. je celou dobu v textovem rezimu, akorat neni roztazeny na cely
displej (coz jsem u notebooku (jak si matne vybavuji) skutecne nekde
preipnat da. Byt mozna ne v BIOSu, ale v kombinaci s klavesou Fn, jak tady
jiz nekdo naznacoval.