USB stick

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Sobota Květen 22 23:10:37 CEST 2004

MC> Ak chcete chranit udaje, tak si tam dajte sirfovany fs s
MC> netrivialnym heslom.

To samozrejme lze - vim ze existuje i sifrovany loopback, ale
pozadavek je aby to pokud mozno neznemoznilo cteni na jinych OS
(Windows, MacOS, atd.). Vim ze existuji balicky (napr. BestCrypt)
ktery tohle umi pod Win i pod Linuxem, nicmene zadny takovyhle
filesystem neresi problem "trikrat a dost".

Bohuzel asi mi nic jineho nez sifrovany filesystem nezbyde.

T.V.