USB stick

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Květen 24 08:37:42 CEST 2004

Dracula007 wrote:
> Ahoj,
>
>    rozhodl jsem se poridit si USB stick (takovej ten nesmysl s pameti
>    do USB portu), a chci po tom aby:

[..]

>    3) vyhodou by byla i ochrana typu "trikrat a dost" - zajisteni
>       heslem s tim ze pokud se zadaji tri chybna hesla dojde ke
>       smazani ulozenych dat.

Tohle jsem jeste nevidel. I kdyz dneska jsou schopni vyrobit vsechno.

>    Transcend FlashDrive - http://www.transcendusa.com/

Na tyhle je myslim, na jako jedine, zaruka 5 let.
Coz by mohlo prumerne odpovidat zivotnosti (max. poctu zapisu).

Po dvou letech noseni v kapse rifli spolu z klici, otvirakem, polni
lopatkou a dalsimi drobnostmi se hodne odrel a na konec se mu ulomil
usb konektor. (Ale da se pri trose sikovnosti napajet zpet.)

>    QDI USB Flash Disc Deluxe - http://www.qdigrp.com

Tenhle v linuxu nejak blbnul. Obcas hlasil nesmyslnou partition.
Ale uz je to davno. Dnesni verze jsou mozna OK.

>    SanDisk Cruzer Mini USB - http://www.sandisk.com

Zatim zadny problemy.

Petr