Wake on xy pod linuxem?

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Neděle Květen 23 11:17:14 CEST 2004

On Thu, 20 May 2004, Miroslav BENES wrote:

> To snad odpovídá vždy. Jinak by to celé nechodilo / nechodilo a
> vyhořelo.

No, pokud jsem se spletl v napeti a druha velicina, ktera je v tomto
pripade jako mozna charakteristicka, je proud :-)

Kdyz je deska system ve stavu po prikazu poweroff, tak ten zdroj v tomhle
modu musi poskytovat nejake vlastnosti, mohu se podivat do manualku ke sve
Abit BP6. Je to tam napsano. A skutecne, musel jsem koupit jiny zdroj,
ktery to splnoval.

Prodejce rikal, ze musi splnovat specifikaci ATX 1.03. S nizsi verzi to
skutecne s tou deskou nefungovalo.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...