Pripojeni do internetu dvemi sitemi

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Květen 24 13:52:58 CEST 2004

Pavel Voch wrote:

> Dobry den,
>
> jsem pripojeny do internetu pevnou linkou. Konkurencni provider mi
> nabidl testovaci pripojeni. Pridal jsem do routeru dalsi sitovou
> kartu a zmenil default route na testovaci pripojeni. Predpokladal
> jsem, ze prichozi posta pujde pomoci puvodniho pripojeni a veskery
> odchozi provoz pomoci noveho. Bohuzel stavajici rozhrani ted neni
> zvenku dosazitelne (nechodi posta, neodpovida na ping).

Původní adresa sice přijme požadavky na navázání spojení, ale odpovědi
posílá přes novou defaultroute. Router providera pravděpodobně pakety s
neznámou zdrojovou adresu zahazuje.

Dá se to vyřešit podmíněným routováním, jak už radili jiní a nebo tak,
že se domluvíte s providerem, ať vaši původní adresu přeroutuje na novou IP.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX