Konfigurace X na starych SVGA

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Pondělí Květen 24 08:27:52 CEST 2004

Dobry den, rad bych, pokud by mi nekdo pomohl s nasledujicim problemem,
nebo mi aspon vysvetlil situaci. Instaloval jsem linux jako neprilis
zkuseny uzivatel (stylem "instalator to udela sam") na starou sunku
P133, 64MB RAM a postupne dva stare SVGA - Aliance Promotion 624 a
Trident 9440, oba 2MB pameti. Pouzil jsem osvedceny (nesmejte se mi)
monitor AOC 7Glr. Vyzkousel jsem postupne Mandrakelinux 10.0 CE, 9.2,
8.2 a RedHat 7.3. Vysledek: vsechny systemy mely pro tyto adaptery
ovladac, ovsem pouze MDK 8.2 dokazal zobrazit 64x480 a 800x600 8bitove
barvy. Ostatni verze vypsaly chybu. Pokud bych jako nezkuseny spolehal
pouze na instalator, pak bych asi skoncil... Moje otazka ted zni:
Postupoval jsem spatne, je pro nezkuseneho lepsi zpusob, jak instalovat
(a konfigurovat) Xwindow, nebo jsou proste tyto ovladace na nic?!
Diky za jakoukoliv odpoved.

--
S pozdravem

Jan Reznicek