zly vykon reiserfs na 2.6.5?

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Květen 24 16:52:56 CEST 2004

Stretol sa niekto so spomalenim reiserfs na 2.6 jadrach?

mne sa to chova nasledovne:
prave som vyskusal upgrade z 2.4.25 na 2.6.5

Mam aplikaciu (vlastnu, python), ktora vela cita
z disku, data triedi a zapisuje do suborov a
gdbm databazy, vsetko na reiserfs.

Pod 2.4.25 mi isla rychlostou asi 2000 retazcov za sekundu,
pod 2.6.5 asi 400. Zaujimave je ze podla top je CPU
stale vytazene asi na 99%.

Disk mam rozdeleny na dve oblasti,
na jednej je reiserfs a na druhej ext3, ked aplikaciu necham
zapisovat na ext3 namiesto na reiserfs, ide ako predtym 2000
strings/sec.

Skusal som veci ako -o notail, ale bez nejakych zmien.
DMA mam nastavene (napokon, ext3 ide dobre a je na tom istom disku)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |