Debian BOOT zo SATA diskov (lilo, grub)

Daniel Ciprus dan na vl.sk
Pondělí Květen 24 20:53:01 CEST 2004

* Zdenek Kaminski (sutr na valachian-labs.com) in message wrote:

> Ja bych tedy udelal takovu disketu a zkusil nabootovat system takto a pak
> uz jen udelat spravnou device.map, spravne parametry pri bootu,
> grub-install... a snad by to mohlo jit.
>
> Hlavne mit poradi vsech disku tak, jak to bude pri bootu.

Zdravim

Osobne som sa s tym tiez trapil .. avsak s uspesnym koncom:

1. disky som HW instaloval ako maju byt
2. nastartoval som z IDE disku s parametrom root=/dev/sdaX
3. po nabootovani distry lilo -v
4. uspesny reboot a slo to samo ..

Rozdiel medzi nami je ten ze ja uzivam /dev/sdX. Mozno toto vadi.

Prajem uspech.

Dan.C

--

.. -==_[ Daniel.Ciprus ]_==-..