FreeBSD

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Květen 25 09:24:52 CEST 2004

	Proc? Aplikace noveho jadra je otazka 5-ti minut + restart (on
FreeBSD kernel nema zadne problemy za tech 200 dni?) a co se tyka
ostatniho, aplikacni stranka je v podstate identicka a je suma fuk,
zda-li se jedna o Linux nebo *BSD.

PS: Dlouhodoby prumer rozpocitany na jeden Linuxovy stroj pro mne cini
cca 1 - 1.5 hodiny mesicne => okolo 12-20 hodin rocne, nejakou
souvislost s kernelem v tom nevidim....