Fedora 2 a iso8859-2

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na mu-st.cz
Úterý Květen 25 09:39:48 CEST 2004

Milan Keršláger a Rudolf Ulč poradili:

>do /etc/sysconfig/i18n jsem dal podle rady
>LANG="cs_CZ.ISO-8859-2"
>SUPPORTED="cs_CZ.ISO-8859-2"
>SYSFONT="lat2-sun16"
>SYSFONTACM="iso02"

Tento způsob používám na několika PC a bez problémů funguje.
Blbá otázka - zkusil jste po změně reboot ? je to jistota ...

locale mi hlásí všude cs_CZ.ISO-8859-2
co ukáže env ?

Ke kódování souboru - jistota je třeba mc a F3 a F4 (hex pohled).
Editory se musí ohlídat a nastavit kódování iso-8859-2 nebo
aby nechávali původní. Na překódování je recode. Jinak TeX
používám také a bez problémů funguje.

Nakonec ještě - funguje vám vizuálně čeština na konzoli
a mrtvá klávesa na klávenici ? To by s tímto nastavením mělo bez problémů fungovat.

Ing.Rudolf Ulč
Městský úřad Strakonice
rudolf.ulc na mu-st.cz
idc na mu-st.cz