Fedora 2 a iso8859-2

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Květen 25 12:01:06 CEST 2004

On Tue, May 25, 2004 at 09:39:48AM +0200, Rudolf Ulc wrote:
> Milan Keršláger a Rudolf Ulč poradili:

> Tento způsob používám na několika PC a bez problémů funguje.
> Blbá otázka - zkusil jste po změně reboot ? je to jistota ...

cs_CZ.ISO-8859-2 je stejne jako cs_CZ

SUPPORTED nechte puvodni nebo po upgrade glibc prijdete o locale. Je to
promenna ovlivnujici instalovane jazykove zavisle komponenty v RPM
balickach.

Tak to je blbe. Nekde si ho nastavujete na UTF a pak se nedivte, ze mate
UTF prostredi.

> Ke kódování souboru - jistota je třeba mc a F3 a F4 (hex pohled).
> Editory se musí ohlídat a nastavit kódování iso-8859-2 nebo
> aby nechávali původní. Na překódování je recode. Jinak TeX

recode je externi nastroj. Jistejsi je poizit iconv, ktery je soucasti
glibc.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz