[Fwd: Re: mail server hlasi: 511 open proxy], MTA v linux konfere

Jan Nemsak janko na janko.sk
Úterý Květen 25 16:15:21 CEST 2004

Zdravil
Rad by som vam spristupnil diskusiu ktoru som mal ohladne subj Matusom
Uhlarom.
Podla mna take veci sem patria, dovody v mailoch.
Dufam ze sa vam ta priloha dobre zobrazi, nevedl som to inac forwardnut.

Jano

PS: dufam ze to nebude cenzurovane :-)
--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)