cron problrm III - DIKY! s ??

Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz
Středa Květen 26 08:40:28 CEST 2004

Diky vsem za rady - uz mi to "jakz-takz" funguje, ale jeste nevim jednu vec:
chtel jsem (jakozto root) nastavit vse pouze editaci /etc/crontab. Protoze jsem chtel mit poradek tak jsem vymazal obsah uzivatelskeho crontabu pomoci crontab -e. Pak jsem se divil, ze mi cron opet nejede.
Soucasny stav je ten, ze jsem vymazal obsah /etc/crontab a vse jsem nastavil pomoci crontab -e.
Nevim jaka je zavislost mezi /etc/crontab a uzivatelskym crontabem - predpokladal bych, ze prednost ma /etc/crontab...
Petr