cron problrm III - DIKY! s ??

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Květen 26 09:34:22 CEST 2004

On Wed, 26 May 2004 Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz wrote:

> Protoze jsem chtel mit poradek tak jsem vymazal obsah uzivatelskeho
> crontabu pomoci crontab -e.

Crontab se maze spis pomoci crontab -r.

> Soucasny stav je ten, ze jsem vymazal obsah /etc/crontab a vse jsem
> nastavil pomoci crontab -e.

Tohle neni uplne idealni. Krom toho, ze si nejsem jisty, jak se to cronu
bude libit, v tomto souboru mivaji distribuce urcitou infrastrukturu
(napr. se odsud spousti ruzne ulohy v /etc/cron.(hourly|daily|weekly)).

> Nevim jaka je zavislost mezi /etc/crontab a uzivatelskym crontabem -
> predpokladal bych, ze prednost ma /etc/crontab...

Prednost nema nic. Cron spousti ulohy jak v uzivatelsky crontabech, tak ty
globalni definovane v /etc/crontab. Pokud se snazite nacronovat systemovou
vec bezici pod rootem, tak je asi logictejsi umisteni ten /etc/crontab
(pripadne /etc/cron.d/, pokud to vas cron podporuje).

-- Honza Houstek