Certifikace nezavirovane posty

Petr Dusek Petr.Dusek na vabo.cz
Středa Květen 26 09:07:11 CEST 2004

Pavel Janoušek wrote:
> [...]

    Moment, cteme tu samou konferenci? Ja to tu videl. Je pravda, ze uz
si to nepamatuju, ale urcite to tu probehlo. Takze pomalu s tou flintou,
prosim.
    A ze vzapeti prijde varovani pred potencialnimi netechnickymi
problemy, ja osobne povazuju za pridanou hodnotu (a safra, nemel bych z
toho platit dane?).

  PD.