Certifikace nezavirovane posty

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Květen 26 09:11:59 CEST 2004

	Sice to nesouvisi s puvodnim threadem, ale budiz:

Ono to varovani neprijde v zapeti, ale nejprve se rozeberou skvrny a
nekde mezi nima je mozna reseni i toho problemu (ale aby clovek hledal
jehlu v kupce sena na to neni cas ani nalada). Ano, je vhodne upozornit
i na zaporne aspekty, ale nema to byt to gro...

	Reknu to jinak - podivejte se na skutecne zacatky threadu, kde
se uzivatel na neco dotazuje a na to, jak se vyviji diskuse a zda-li
dostane na jasne polozenou otazku jasnou odpoved tykajici se jeho
otazky. Nemyslim si ze by "tak spatne" to bylo v pomeru treba 90:10, ale
je to aspon 50:50? Ja mam pocit (bohuzel), ze ne...