Certifikace nezavirovane posty

Roman Beitl beitlr na gw.krasno.cz
Středa Květen 26 09:31:56 CEST 2004

On Wed, 26 May 2004 09:16:31 +0200, Martin Hudec <corwin na aeternal.net>
wrote:

> No nechcem byt skaredy, ale naznaky odpovede, ak nie odpoved sama
> (clamav-milter nepoznam, nepouzivam, neviem posudit spravnost odpovede),
> tu bola:
>
> Petr Vesjada vcera o 11:40 (este pred flamom) napisal:
>
> Ano, bohuzel to lze.
> man clamav-milter (--sign --signature-file)

Ja jsem si te odpovedi vsimnul. Rad bych ale pouzival Postfix a na uvodni
strance projektu Postfix se pise:
Thus, the outside has a sendmail-ish flavor, but the inside is completely
different.

A popisu ClamAV-Milter je uvedeno:
Provides a fast way to scan mail for viruses using sendmail and
clamav-daemon

Takze jsem toto ani nezkousel rozjet, je mozne ze jsem nepochopil, ze
clamav-milter je urcen a provozu schopny i s Postfixem.

--
Roman Beitl