Certifikace nezavirovane posty

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Květen 26 09:40:38 CEST 2004

On Wed, May 26, 2004 at 09:31:56AM +0200, Roman Beitl wrote:

> Ja jsem si te odpovedi vsimnul. Rad bych ale pouzival Postfix a na uvodni
> strance projektu Postfix se pise:
> Thus, the outside has a sendmail-ish flavor, but the inside is completely
> different.

To se tyka volani sendmailu jako programu a naslednem odesilani posty.

Obavam se, ze do Postfixu milter rozhrani neni. Jestli ano, bylo by to
zajimave.

> A popisu ClamAV-Milter je uvedeno:
> Provides a fast way to scan mail for viruses using sendmail and
> clamav-daemon
>
> Takze jsem toto ani nezkousel rozjet, je mozne ze jsem nepochopil, ze
> clamav-milter je urcen a provozu schopny i s Postfixem.

Schopen je, ale IMHO ne pomoci milter rozhrani.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz