Neexistuje uzivatel root

jirkajj na centrum.cz jirkajj na centrum.cz
Středa Květen 26 09:54:09 CEST 2004

Jo, diky za potvrzeni. Stacilo potom dodat passwd, shadow, group... ze zalohy a uz to celkem funguje. Akorat nevim proc nejde logovat roota v grafickym prihlaseni u RH to normalne funguje. Ale to myslim neni na zavadu, staci konzole.

Jirka

 Od: Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
 Komu: linux na linux.cz
 CC:
 Datum: Tue, 25 May 2004 15:04:12 +0200
 Předmět: Re: Neexistuje uzivatel root

 Dne út 25. května 2004 14:17 jste napsal(a):
 Zdravim vsechny pratele linuxu.
 Na stroji s linuxem (RH73) je pouze uzivatelsky ucet. Nejakym zpusobem
 nekdo odmazal ostatni ucty vcetne pro root. Lze takto "lehce" zruinovany
 system privezt zpatky do normalu? Myslel jsem na Sigle user... Mozna
 existuje lepsi zpusob a tak zkousim konfer.

 Diky Jirka

 Single user je podle mne nejlepsi. (jednoduche a rychle)

 JiPi