Neexistuje uzivatel root

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Květen 26 11:12:24 CEST 2004

To bude nejake bezpecnostni pravidlo. Nejlepsi je nalogovat se jako uzivatel
a potom si v jedne konzoli udelat roota (su). Graficke programy budou
fungovat (pokud nemaji samy od sebe zakazano spousteni rootem, uz jsem to u
cehosi videl, zase je to kvuli tomu, aby clovek neznicil neco duleziteho).

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!