Vyuziti CPU a HDD

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Květen 26 11:57:57 CEST 2004

On Wed, May 26, 2004 at 11:53:13AM +0200, Phill wrote:
> Dobry den,
>     mam tak trochu problem s vyuzitim CPU pri kopirovani souboru po LANu
> pres sambu a FTP. Pokud zacnu neco kopirovat, jede to od 2MB/s do 4MB/s, a
> vyuziti cpu je 100%.

Taky mc nebo jiny ftp klient nebo server?

> Kopirovani souboru na linuxu na stejnem disku jede cca 5-6MB/s, tzn. 5MB cte
> a 5MB zapisuje. Pri kopirovani pomoci mc je vyuziti cpu take skoro 100%.
> Nejak se mi nezda to vyuziti, prece ta masina neni az tak slaba.

To me na mc take vadi, a jak rychle to jede normalnim "cp"?

> [...]
> systemu. K routeru nemam az tak snadny fyzicky pristup.
>
> Lehce se mi nezdal vypis dmesg, ale nevim co si ztoho mam presne odnest.
>
> S pozdravem a diky,
>     Filip Jenicek
>

> Info:
>     Linux Debian woody , kernel 2.4.26 (vlastni, mozna jsem zapomel nejakou
> volbu:)
>     Samba Version 2.2.3a-13 for Debian
>     ProFTPD Version 1.2.10rc1
>
> HW:
>     PII Celeron 333MHz, 128MB DIMM
>     ide1 - hdc1 Seagate Barracuda 7 120GB, jede na udma2, vic rozhranni na

Jo tak celer 333MHz ProFTPD spolehlive vytizi na 100% a prenos jede na
4MB/s. Jakmile jsem pouzil vsftpd facha to 11MB/s a cpu mam na 90%.

> desce nepodporuje, filesystem Ext3, uplne novy
>     eth0: Realtek 8139, fullduplex 100Mbit
>     wlan0-2: Zcom626 - hostap master

mam uplne identicky poictat i s tema kartama ;-)

-- Dalibor Straka