Vyuziti CPU a HDD

Phill PhillsKonf na atlas.cz
Středa Květen 26 12:47:16 CEST 2004

> od 2MB/s do
> >

> Taky mc nebo jiny ftp klient nebo server?

Zkousim to z Woken na rychlym PC, takze totalcommander a na linuxu je samba
a ten ftpserver.

> 5-6MB/s, tzn.
> cpu take skoro 100%.
> >
> To me na mc take vadi, a jak rychle to jede normalnim "cp"?

cp funguje podobne, 600MB soubor to kopirovalo 5,7MB/s.
Vyuziti cpu se mi zda mensi, kolisa to 37%-0% idle

> Jo tak celer 333MHz ProFTPD spolehlive vytizi na 100% a
> prenos jede na 4MB/s. Jakmile jsem pouzil vsftpd facha to
> 11MB/s a cpu mam na 90%.

Me se ale libi Proftpd, protoze umi omezovat rychlost.
Na vsftpd jsem si nejak nemohl zvyknout na nastavovani, pokud
to ale takhle pomuze, tak budu muset prejit.

:-)