Fedora 2 a iso8859-2

JF jfeit na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 27 08:25:17 CEST 2004

Milan Keršláger wrote:

 > Tak to je blbe. Nekde si ho nastavujete na UTF a pak se nedivte, ze
 > mate UTF prostredi.

Ja ne...   chranbuh!!!!
ale je to v ~/.dmrc

Je na tyhle veci najaka dokumentace?

Ing.Rudolf Ulč wrote:
 > locale mi hlásí všude cs_CZ.ISO-8859-2
mne ted cs_CZ
myslim ze je to jedno
(ale stejne, kdyz dam neco jako man blah
tak odpoved prijde v UTF8, ale to se da
vydrzet)
------

Petr Tomasek wrote:
 > enca?

Diky, tez autorovi, to je ono

co treba:
set fileencodings=utf-8,iso-8859-2

Dal jsem tam nakonec (krome vyse uvedeneho) neco jako

let kodovanisouboru="iso-8859-2"
let kodovani=system( "enca " . bufname("%") )
if match(kodovani, "UTF-8") > 0
    set encoding=utf-8
    set termencoding=utf-8
    let kodovanisouboru="utf-8"
endif

a dale potom

if kodovanisouboru == "utf-8"
    highlight Normal guibg=lightblue
else
    highlight Normal guibg=linen
endif

ale jeste to moc vyskousene neni; ten unicode font je hnusny
a muj oblibeny font ukazuje pri tom nastaveni text v obojim
kodovani normalne... je to divne, ale snad je to tim, ze
tam nemam zadne exoticke znaky

A jeste jeden dotaz (protoze tam jeste par veci nejede):
kdyz bych na zacatku instalace misto upgrade dal novou
instalaci, do se stane s /home atd? Smaze vsechno?

Diky, JF