Konfigurace X na starych SVGA

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Čtvrtek Květen 27 13:51:17 CEST 2004

Vlastimil Ott napsal(a):

> Nejlepsi vek. ;-)

> Nezbyva, nez ji poslat, pripadne vice priblizit.

> 1) Vzdycky je lepsi zpusob. ;-) Rucni editace /etc/X11/XF86Config, neni
> to nijak hrozne.
>
> 2) Neznam absolutne zadnou kartu Aliance, takze nevim, jak jsou
> podporovany. U tech tridentu by problem byt nemel. Ale tyhle stare karty
> jsou casto 'takyVESA' - podpora VESA je u nich mnohdy znacne
> diskutabilni. A SVGA je AFAIK pouze technologie, ne standard (narozdil
> od VESA).
>
> Osvedcene stare karty jsou S3, 1-4 MB RAM, cena 50-300 Kc v bazarech.

> [...]

Diky za odpoved, zustal jsem u MDK 8.2, Xfree (asi) 3.3.6 a 4.2 - oboji
se stejnym vysledkem, tj osmibitove barvy. Na editaci konf. souboru se
chytam, snad to zvladnu. Tech chybovych hlasek bylo vic, ale hlavne to
byly chyby ve frekevenci monitoru (nechapu, nastavil jsem ho) a chybnem
fontu (uz vubec nechapu). Podpora podle me znamena, ze to instalator
okamzite a sam nastavi, protoze ma k tomu zarizeni ovladac, nebo ne?
Kdyz dam ovladac k te Alliance Windowsum, tak mi hned naskoci 16bitove
barvy...

--
S pozdravem

Jan Reznicek