Konfigurace X na starych SVGA

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Pondělí Květen 24 16:49:18 CEST 2004

Jan Reznicek napsal/a dne 24.05.2004 08:27:

> P133, 64MB RAM a postupne dva stare SVGA - Aliance Promotion 624 a

Nejlepsi vek. ;-)

> barvy. Ostatni verze vypsaly chybu. Pokud bych jako nezkuseny spolehal

Nezbyva, nez ji poslat, pripadne vice priblizit.

> pouze na instalator, pak bych asi skoncil... Moje otazka ted zni:
> Postupoval jsem spatne, je pro nezkuseneho lepsi zpusob, jak instalovat
> (a konfigurovat) Xwindow, nebo jsou proste tyto ovladace na nic?!

1) Vzdycky je lepsi zpusob. ;-) Rucni editace /etc/X11/XF86Config, neni
to nijak hrozne.

2) Neznam absolutne zadnou kartu Aliance, takze nevim, jak jsou
podporovany. U tech tridentu by problem byt nemel. Ale tyhle stare karty
jsou casto 'takyVESA' - podpora VESA je u nich mnohdy znacne
diskutabilni. A SVGA je AFAIK pouze technologie, ne standard (narozdil
od VESA).

Osvedcene stare karty jsou S3, 1-4 MB RAM, cena 50-300 Kc v bazarech.

Napiste, jaky system tam ted mate a jake verze je XFree.

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info