VPN

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Čtvrtek Květen 27 18:14:57 CEST 2004

Dobrý den,
27. května 2004, 16:40:10, napsal jste:

> 	Spatrujete problem v pochopeni produktu Red Hat Linux Enterprise
> verze 3? (ja si jej nekupuji, takze mi staci premalovany kloboucnik
> jinym cislem, funkcionalita zustava zcela shodna, kapisto?)

Ale ne, ja nemam potrebu s vami slovickarit o aktualni
verzi RH a tom, ze Fedora neni plodina RH atd. To mi je ukradene.

Pouze jsem kdesi vzadu napsal, RH9 jadro nema IPSEC podporu v
jadre. Vy jste toto tvrzeni vyvratil. Zajime me tedy, jak to
ve skutecnosti je.

JN