VPN

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Květen 28 08:11:16 CEST 2004

	A vite o tom, ze ji RedHat supportove (neprimy) adoptoval -
podivejte se na jeji rodny list a rodokmen...

> Pouze jsem kdesi vzadu napsal, RH9 jadro nema IPSEC podporu v
> jadre. Vy jste toto tvrzeni vyvratil. Zajime me tedy, jak to
> ve skutecnosti je.

	:-)))) Vy uz si ani neumite najit co tvrdite, kdyz si to
nepamatujete... nevadi, elektrony starnou pomaleji, takze Vam to
pripomenu:

<cite>

        Vy u aktualne dodavanych RH produktu s tim mate problem?

</cite>

	Nejak tam zminku o RH9, jak pisete nespatruji...:-0