Zabezpecena posta [Was : Re: Certifikace nezavirovane posty]

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Květen 28 01:32:36 CEST 2004

Petr Vileta wrote:

> [...]
> Mno, treba takhle...
> Poslu vam html-only mail se zakazkou za 1milion Kc. Nemam certifikat, takze
> muj mail neprojde :-)
>
> Kontrolni otazka:
> Myslite si, ze treba Skoda-auto ma svuj certifikat a ze u nich obchodni
> oddeleni nedokaze vyprodukovat html-only mail?
>
> --
> Petr

	1) Kdyz o to hodne pujde (ale nenapada mne zadny duvod, proc by melo
byt HTML pouzivano v Emilovo komunikaci :-), tak HTML s omezenou
mnozinou tagu (t.j. bez odkazu, JavaScript, YamahaScript, HondaScript a
pod. :-) se da povazovat za PlainText. Ale opravdu mne nenapada nejaka
ooobrovska vyhoda plynouci z pouzivani HTML. Vzdyt i zde se bavime v
PlainTextu (dokonce bez diakritiky :-) a presto si rozumime, ze ?
	2) Myslite, ze konkretne Skoda-Auto-VW je tak chuda firma, ze si nebude
moci dovolit platit rocne 1k Kc za certifikat pro zajisteni/zabezpeceni
komunikace, navic pokud na TO bude vydano RFC ? A ze by se dalo zpusobit
vydani RFC, o tom Vas asi presvedcovat nemusim, ze ?
	3) Vy objednavate zakazky za 1M Kc pres Emila ? Bez Razitek, podpisu,
potrasani rukou a sampanskeho :-) ?

	Sorry. Rikal jsem logickou chybu :-)

	Ales