OT:reverzni zaznam

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Květen 28 12:35:13 CEST 2004

> A to jako, Mazanec :), proc?

Proc ma mit jen jeden A zaznam a k nemu spravny PTR nebo proc si myslim, ze
myslim, ze

nslookup <jmeno pocitace> = ip a zaroven
nslookup ip = <jmeno jineho pocitace>

identifikuje nekoretkni reverz?

Odpoved na druhou otazku je imo jednoducha - prave tak jsou imo definovany
reverzni zaznamy. Pokud mi nekdo rekne, ze je ip a.b.c.d se jmenem mazanec,
ja se podivam do dns na reverz k a.b.c.d a zjistim, ze ukazuje na houstek,
tak je neco spatne.

Pokud mi nekdo rekne, ze je a.b.c.d jmenem honza, ja se podivam do dns,
zjistim, ze honza je cname na zdenek a a ze v dns je uvedeno, ze a.b.c.d
odpovida jmenu zdenek, tak budu (relativne) v klidu. Relativne proto, ze
stroj by se mel predstavit jmenem patricim k acku a ne k cnamu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz