Certifikace nezavirovane posty

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Květen 28 13:28:12 CEST 2004

	Hmmm... tim padem je mi to na..., protože ty stroje jsou jen pesaci (prvni voj) a poslu predaji dale...

> V kazdom pripade mi to funguje efektivnejsie ako SpamAssassin
> (aj s Bayesom).

	Mozna jsem uplne blbej, ale taky mam pocit, ze ten SpamAssassin neni az takova bomba, jak jsem dojmu nabyl z teto konfery i jinde, ale mozna delam nejakou zasadni chybu a moje konfigurace je blba...

	Asi takto, mam black-listy (zacal se mi zamlouvat milter-regexp - doporucuji aspon prozkoumat), pravidelne doplnuju, z toho co dojde, rekneme nyni asi tak 20 kousku denne je slaba polovina poznana, naopak druhou polovinu via sa-learn ucim, bohuzel ty procenta zustavaji stejna... Krasne je, ze nektere bounce SA detekuje jako silne spamove (ratio > 10), ackoli ho to nikdo neucil...