Certifikace nezavirovane posty

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Květen 28 13:55:34 CEST 2004

Pavel Janoušek wrote:

> Mozna jsem uplne blbej, ale taky mam pocit, ze ten SpamAssassin neni
> az takova bomba, jak jsem dojmu nabyl z teto konfery i jinde, ale
> mozna delam nejakou zasadni chybu a moje konfigurace je blba...

Já si na něj nemůžu stěžovat. Do mého mailboxu, jehož adresu na webu
nijak netajím a používám ke všem možným účelům přišly za tento
měsíc všeho všudy dva spamy, dalších 894 jich spamassassin zachytil
na standardním tresholdu 5.0.

Používám bohatě nakrmený bayes, implicitní konfiguraci příznaků a
několik DNS blacklistů, jejichž skóre jsem zvýšil na hodnotu kolem
dvou.

V mém případě tedy úspěšnost > 99.78%

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX