VPN

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Květen 28 13:38:54 CEST 2004

	Zadna z techto distribuci neni aktualne prodavanou ci
podporovanou (je jedno, zda-li minutu, tyden nebo epochu)!

> A protoze takovymi vedomostmi jako ja nedisponujete, ale rad
> by jste si taky neco napsal, tak pisete takove bludy.
> Berte to prosim s usmevem :-)

	Ted jste mne fakt rozesmal :-))))))))))))))))) - spokojen?

> Jak je na tom RHEL nevim, na to jsem se Vas ptal, ale
> protoze to taky nevite tak, jste to radej preskocil.

	Jste si jist, ze umite cist pismenka a skladat z toho ceska
slova? RHEL je na tom uplne stejne jako treba WhiteBox Linux 3.0 - tedy
podpora IPSEC je v distribucnim jadre bez nejakych explicitnich patchu,
ktera byste si potreboval doplnit, coz jsem tvrdil od zacatku, kdyz jste
rekl, ze RH to tam nema...

	Jeste mate nejake dalsi nejasnosti? (uz nevim jak to jasneji
napsat)