VPN

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pátek Květen 28 13:00:48 CEST 2004

Dobrý den,
28. května 2004, 8:11:16, napsal jste:

> A vite o tom, ze ji RedHat supportove (neprimy) adoptoval -
> podivejte se na jeji rodny list a rodokmen...

A ze by? Psal jsem to jako ironickou narazku na Vas.
Kdyz jsem napsal, ze RH a Fedora maji cosi spolecneho tak jste
napsal ze to neni pravda. Kdyz schvalne napisu ze RH a
Fedora nemaji cosi spolecneho, taky okamzite reagujete ze to
neni pravda.

Neschovava Vam ten Němec doma věci? :-)

> :-)))) Vy uz si ani neumite najit co tvrdite, kdyz si to
> nepamatujete... nevadi, elektrony starnou pomaleji, takze Vam to
> pripomenu:

> <cite>

Jste vtipalek. Pod slovem RH jsem oznacil mnozinu (doufam,
ze se se mnou okamzite nezacnete hadat o pojmu
mnozina)..5,6,7,8,9.
Zadna z techto distribuci IPSEC podporu v distribucnim jadre
NEMA.
O to tady celou dobu jde.
A protoze takovymi vedomostmi jako ja nedisponujete, ale rad
by jste si taky neco napsal, tak pisete takove bludy.
Berte to prosim s usmevem :-)

Jak je na tom RHEL nevim, na to jsem se Vas ptal, ale
protoze to taky nevite tak, jste to radej preskocil.

JN