Certifikace nezavirovane posty

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Květen 28 15:34:43 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> To je ONO - DNS blacklisty vzhledem k jejich znacne anarchisticke
> podobe nelze v mem pripade nasadit - jak kolegove, tak zakaznici by
> me roznesli... - chapu, ze pro soukrome osoby to muze byt prinosem -
> v UNISu s tim problemy nemate?

Zda se ze nikoliv. Zatim jsem nezaznamenal falesne oznaceny
spam. Samotna pritomnost na nekterem z blacklistu nestaci.
Odesilatel musi byt na nejmene dvou listech nebo splnovat
dalsi podminky, aby to stacilo k zamitnuti.

Osvedcil se mi pristup, kdy na primarnim MX probiha kontrola
az ve fazi MDA a na sekundarnim MX je odmitam uz pri SMTP
spojeni.

Moje konfigurace:

score CLICK_BELLOW 1.0
score BIZ_TLD 1.0
score HABEAS_SWE 0
score RCVD_IN_SORBS 1.8
score RAZOR2_CHECK 2.8
score RCVD_IN_SORBS_HTTP 1.6
score RCVD_IN_SBL 1.7
score RCVD_IN_RFCI 1.5
score RCVD_IN_DSBL 1.6
score RCVD_IN_NJABL 1.9
score RCVD_IN_NJABL_PROXY 1.5
score RCVD_IN_NJABL_SPAM 2.2
score RCVD_IN_BL_SPAMCOP_NET 2.2
score DNS_FROM_RFCI_DSN 1.5

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX