Certifikace nezavirovane posty

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Květen 28 15:20:29 CEST 2004

	No i kdybyste tajil, on to archiv konfery udela za Vas...:-)

> Používám bohatě nakrmený bayes, implicitní konfiguraci příznaků a

	Krmim cim se da...:-) - tedy zejmena spam, hamu nekolik desitek
- neprekrmil jste ho jeste? Pry je to rovnez nebezpecne...

> několik DNS blacklistů, jejichž skóre jsem zvýšil na hodnotu kolem
> dvou.

	To je ONO - DNS blacklisty vzhledem k jejich znacne
anarchisticke podobe nelze v mem pripade nasadit - jak kolegove, tak
zakaznici by me roznesli... - chapu, ze pro soukrome osoby to muze byt
prinosem - v UNISu s tim problemy nemate?