Nastaveni iptables pro aktivni pripojeni direct connect

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Sobota Květen 29 10:44:21 CEST 2004

V So, 29. 05. 2004 v 10:22, Jan Kovar píše:
> [...]
> portech, ale i nastaveni FW.
>
> Jedna se o domaci PC s DC++, pred kterym mam linuxovy FW (Trustix 2.1,
> iptables)
> Posledni stav firewallu je:
> iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -p tcp -i eth0 --dport 412 --to
> 192.168.0.2:412
> iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -p udp -i eth0 --dport 412 --to
> 192.168.0.2:412
> iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -p tcp -i eth0 --dport 411 --to
> 192.168.0.2:411
> iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -p udp -i eth0 --dport 411 --to

Nebylo by jednodussí zapnout logování iptables, pripojit se na jeden hub
a koukat co se zahazuje? RT

> Abych predesel zmatkum, tak ten stroj 192.168.0.2 je jedine PC za tim FW
> a neplanuju, ze bych nekdy pouzival DC i na jinem PC. DC jede, ale nejde
> stahovat, vsechno konci timeoutem. Vyhledavani nic nenajde. Passive
> spojeni funguje, ale vysledky jsou horsi, nez kdyz jsem mel ten windows
> stroj pichnuty primo na net. Muze prosim nekdo poradit funkcni nastaveni
> iptables pro Direct connect?
>
> Dekuji
>
> TNX

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116