Nastaveni iptables pro aktivni pripojeni direct connect - VYRESENO

Jan Kovar jan.kovar na onsemi.cz
Sobota Květen 29 11:08:22 CEST 2004

Trnka Radek wrote:

>Nebylo by jednodussí zapnout logování iptables, pripojit se na jeden hub
>a koukat co se zahazuje? RT

No chvilku po tom, co jsem to poslal, mi to doslo, ze bych se mel
podivat do logu. Hold clovek ze sebe obcas musi udelat tele. Pridal jsem
port 1412 tcp/udp a nefungovalo. V logu jsem zjistil, ze se to zahazuje
ve forward a bylo to jasne. Nejak mi nedoslo, ze prerouting je sice
fajn, ale bez forwardu je na nic. :-)

Vsem diky.

TNX