ATI Radeon 9200SE a tvout

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Pondělí Listopad 1 10:06:30 CET 2004

On Sun, Oct 31, 2004 at 06:53:57PM +0100, Ctirad Fertr wrote:

> Potřebuje softwarově nějakým přepínačem kartě vysvětlit, aby na pin toho
> s-video konektoru, kde je normálně jasová složka se synchornizací, přivedla
> kompozitní videosignál. Dost možná Vám to bude komplikovat i fakt, že HW té
> karty si dokáže detekovat, jestli na některém výstupu něco připojeno je nebo
> ne a podle toho přepínat jeho režim, což může někdy dělat problémy.

  Což by mohla vyřešit následující změna:

  o  z Option "MonitorLayout" "LVDS, STV"
  o na Option "MonitorLayout" "LVDS, CTV"

  Ale nefunguje mi ani STV, takže možná je to výstřel do tmy. Každopádně
je to podporovaná hodnota podle všech manuálů a pokusů.

--
Robert Vojta