ATI Radeon 9200SE a tvout -vyreseno

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Pondělí Listopad 1 17:12:52 CET 2004

Robert Vojta wrote:

>   Což by mohla vyřešit následující změna:
>
>   o  z Option "MonitorLayout" "LVDS, STV"
>   o na Option "MonitorLayout" "LVDS, CTV"
>
>   Ale nefunguje mi ani STV, takže možná je to výstřel do tmy. Každopádně
> je to podporovaná hodnota podle všech manuálů a pokusů.

*** dobry den, dnes jsem dotahl od jineho radeonu redukci z S-VIDEO na cinch
a jede to barevne...zhorseni kvality nepozoruji, ale ta televize neni
zrovna nejnovejsi.

K vyse uvedenemu, mam nastaveni "CRT,STV", zkousel jsem i CTV a nezabralo
to...duvody jsme tu jiz probirali dokola vcera. Diky vsem, dozvedel jsem se
spoustu noveho...

JP