[... bla bla bla ...]

Petr Baum pb-luv na baum.com.au
Pondělí Listopad 1 22:37:21 CET 2004

On Tuesday 02 November 2004 02:50, David Jez wrote:

>   Uf, zase?

>   No to jsem si schvalne rikal co je to za dylynu dneska a on je to nejaky
> posuk z m$, to ma byt jako provokace? Nebo to slo fakt do konference?

Nejpravděpodobnější vysvětlení je, že "Microsoft Česko a Slovensko" pokládá za
žádoucí sledovat, jaký je na linux na linux.cz cvrkot. Tak se "Ředitel péče o
zákazníky" do konference potichu přihlásil a naslouchal a naslouchal. A pak
jednoho dne zapnul autoreminder a odjel (třeba na školení do Redmondu). Čímž
se věc provalila.

Osobně bych to označil za super-švandu, i když mně je detektiva-amatéra který
se takhle sám odhalí skoro líto. Překvapení to ovšem není - Microsoft nikdy
nevynikal dobrým zabezpečením svých produktů.... :-)

Petr

--
<pb-luv na baum.com.au>