[... bla bla bla ...]

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 2 09:53:24 CET 2004

> Nejpravděpodobnější vysvětlení je, že "Microsoft Česko a Slovensko" pokládá za
> žádoucí sledovat, jaký je na linux na linux.cz cvrkot. Tak se "Ředitel péče o
> zákazníky" do konference potichu přihlásil a naslouchal a naslouchal. A pak
> jednoho dne zapnul autoreminder a odjel (třeba na školení do Redmondu). Čímž
> se věc provalila.
  Myslis si ze naslouchal a naslouchal a pak jel do redmondu (co by tam
jako delal)? Ja si spis myslim, ze se nejak (svete div se) zvladnul
prihlasit do konference (teda oprava, poveril sve podrizene aby ho
prihlasili:-) ) a pak zacal studovat manual k tomu jejich
neovladatelnemu pokusu o mail klienta. A kdyz mu zacaly chodit maily z
konference tak to utlouk nerozchodil, dotycnemu se z toho asi neudelalo
dobre a v poslednim tazeni jeste zvladnul zapnout reminder :-))).

> Osobně bych to označil za super-švandu, i když mně je detektiva-amatéra který
> se takhle sám odhalí skoro líto. Překvapení to ovšem není - Microsoft nikdy
> nevynikal dobrým zabezpečením svých produktů.... :-)
  Hlavne nevynikali prilis velkou inteligenci. Staci si precist
nejmenovany rozhovor s jejich nejmenovanym reditelem, ze ktereho jasne
cisi stadoidni zpusob mysleni, neschopnost vlastni uvahy (nemusi za ni
nahodou platit mickey$oftu licencni poplatek?) a to, ze zabuzenost mr.
devata do m$ nezna mezi.
  Co se tyce srandy tak to tedy je, aneb sranda musi byt. Zvlast kdyz
dotycnou gramlu nenapadlo, kdyz uz maji v praci takovou debilnost, ze
prihlasovat se z takoveho uctu do konferenci asi neni nejlepsi napad...

> Petr
>
> --
> <pb-luv na baum.com.au>
  Pekny den,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz