Cygwin a prime cteni klavesnice

David Cimburek xcimbur na aisa.fi.muni.cz
Úterý Listopad 2 14:25:30 CET 2004

Hezky den,

mam v jazyce C program, ktery dostava na standardni vstup data, ktera dale
zpracovava. Potrebuju ale programu zadavat dalsi data z klavesnice. To
provadim primym ctenim znaku z terminalu:

struct termios term;
char *password;
FILE *terminal;
char *buffer = NULL;
size_t size = 0;

terminal = fopen(ctermid(NULL), "r");
if (!terminal)
exit(1);

getline(&buffer, &size, terminal);

Vsechno funguje v poradku. Potrebuju ale program portovat do Windows a
Cygwin si s timto ctenim znaku z terminalu neporadi:

warning: passing arg 1 of `fopen' makes pointer from integer without a
cast
undefined reference to `_getline'

Nevite, jak to provest, aby probehl preklad pod Cygwin v poradku?

  *       Bc. David Cimbůrek       *   *  "Dýchni na mě," řekl Gottfried. *
  *                                *   *  Dýchl  jsem.   "Rum,   višňovka *
  * http://www.fi.muni.cz/~xcimbur * * * a   absint,"  řekl. "Absint,  ty *
  *                                *   * čuně."                           *
  *       xcimbur na fi.muni.cz       *   *                                  *
   * * * * * * * * * * * * * * * *     *   E. M. Remarque -- Tři kamarádi *