2.6 a unable to open an initial console ve FC3-test3 a /dev/console

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Listopad 2 14:56:39 CET 2004

Dobry den,

 snazim se prekompilovat jadro 2.6.9 (a konec koncu take jadro
2.6.8-1.541 z FC3-test3) a pri bootu koncim hlaskou

VFS: Mounted root (ext3 filesystem) readonly
Freeing unused kernel memory: 188k freed
Warning: unable to open an initial console.

a nazdar...

Kdesi jsem se docetl, ze musim vytvorit /dev/console, kterezto zarizeni se
mi tam skutecne vytvori (MAKEDEV console v adresari /dev), ovsem stale
stejny vysledek. A kdyz se divam do zdrojaku, tak vidim:

   if (sys_open((const char __user *) "/dev/console", O_RDWR, 0) < 0)
        printk("Warning: unable to open an initial console.\n");

a ls -l /dev/console rika:

takze skutecne nechapu, proc to teda nejde dal.

 Co vlastne potrebuji: v distrbuci FC3-test3  opatchovat distribucni
kernel jednou kravinkou, prekompilovat a nabootovat. Ani kdyz to bude bez
initrd, tak by to take nevadilo. A pac /dev/console standardne ve FC3
neni, tak bych se i ja rad vyhnul vytvareni tohoto zarizeni.

Bootovani s distribucnim kernelem vypada kolem inkriminovaneho mista asi
takto:

Creating root device
Mounting root fileystem
EXT3-fs: mounted filesystem with ordered data mode
Switching to new root
INIT: ....

a uz to vali...

Takze si rikam, ze neco delal blbe, jen nevim co. Poradite mi a nakopnete
spravnym smerem?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...