Openvpn - opet

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Středa Listopad 3 09:50:44 CET 2004

Ahoj,

zkousim prohledavat web openvpn a nemuzu to najit.
Jakym zpusobem nastavim openvpn server v bridge rezimu
pro vice klientu? Jde mi o to, aby se mohli pripojit
treba 3-4 klienti soucasne, kazdy s jinou IP.
To je mi celkem jasne. IP se nastavuje v konfiguraci
klienta, ale jak udelat konfigurak serveru?
Nasel jsem jen v http://openvpn.sourceforge.net/INSTALL-win32.html

    # end of config
    ###################################

For additional clients, copy the configuration above, but use a
different port number, tapX unit number, and secret key.

Je to tak, ze zkopiruju konfigurak, aby byl v tom souboru 2x
a jen zmenim tapX, port a sercet?
Musim ho kopirovat cely nebo jen tap port a secret?
Ma se nejak delit na sekce? Treba:
[klient1]
..
..
[konec1]
[klient2]
.
.
[konec2]

Nebo mam nejak udelat 2 konfigurak s jinym obsahem? Jak
pak openvpn pozna ktery ma pouzit?

Dik za objasneni.
--
 Kosac