provider (Apache a porty (proxy))

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Listopad 4 13:07:19 CET 2004

Petr Vileta napsal(a):

> Vam

> Muzete se vykaslat, pokud mate na vyber mezi 20 ISP. Ovsem kdyz budete
> bydlet na vesnici, kde dokonce i ze vsech 3 mobilnich operatoru ma signal
> pouze Eurotel, tak si vybirejte kdo vas pripoji k internetu. A nemusi to byt
> jen na vesnici. Ja jsem z Plzne, kde je ISP moc, ale v me lokalite maji
> signal pouze 2. Netro (lokalni provider) a Contactel. Jsem proste v doliku a
> tak mam vyber znacne omezeny.
> --
> Petr

Já věřím že někde ten výběr není u nás ještě dobry, ale třeba si vybrát z těch
co jsou v místě a jako první se snažit domluvit se svým providerem.

Myslím že za pokus by to stálo když né veřejnou IP na svůj PC tak třeba aspoň
přesměrovat nějaký port na ten váš PC aspoň pro toho apacha.

Ona je taky druhá věc na co vám to bude pokud od vás bude tahat maximálně třeba
4kb/s to je potom třeba když něco potřebujete přenést to poslat mailem nebo
pokud je to velké si zřídit www někde venku, zase potom záleží co vlastně
potřebujete.

PS. Měl jsem email na soban na centrum.cz a poslední dobou se mě znelíbil
několikrát odmítl přijímat poštu, několik mailů se stratilo přímo u nich (server
přijal podle logů z SMTP - ovšem ve schránce mail nebyl) kontaktovaná podpora no
a podle nich za to můžu sám že jsem měl plnou schránku což nebyla pravda a i
kdyby tak to měl server odmítnout, jednou přiznaly chybu atd....

No tak jsem se na ně vykašlal a hledal nějaké placené místo pro maily někde jsem
byl odmítnut někde zase nechtěly imap (když za to platím tak taky něco chci) až
jsem zaparkoval zde
http://hosting.cz/home/?mt=9O2krDbBxu4&app_kat=sluzby&show=superpakatel

75M na mail mě stačí :-) zatím jsem spokojen komu to nestačí může použít něco
jiného.

|    ICQ    179223500                    |