Kompilace *.so modulu pro PHP

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Čtvrtek Listopad 4 01:21:32 CET 2004

> [root na twin php-4.3.8-devel]# ./configure --help | grep interbase
>   --with-interbase[=DIR]  Include InterBase support.  DIR is the InterBase
>                           base install directory, defaults to
/usr/interbase

Diky, to jsem nekde vycetl taky, ale po instalaci devel balicku php
(php432-devel-4.3.4-4.1.100mdk.i586.rpm z distr. mdk 10) se mi vytvori
/usr/src/php-devel, ale config tam neni ani nahodou.
Pri minule instalaci se mi i bez toho podarilo posleze vytvorit v
ext/interbase soubory (mj. i configure) a spustenim kompilace se
interbase.so vytvoril. Ale ted se mi nejak nedari...

Honza.