Kompilace *.so modulu pro PHP

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Listopad 4 01:30:19 CET 2004

On Thu, 4 Nov 2004, Jan Naiser wrote:

> /usr/interbase
> Diky, to jsem nekde vycetl taky, ale po instalaci devel balicku php
> (php432-devel-4.3.4-4.1.100mdk.i586.rpm z distr. mdk 10) se mi vytvori
> /usr/src/php-devel, ale config tam neni ani nahodou. Pri minule
> instalaci se mi i bez toho podarilo posleze vytvorit v ext/interbase
> soubory (mj. i configure) a spustenim kompilace se interbase.so
> vytvoril. Ale ted se mi nejak nedari...

Oops, koukam ze jste se nechal svest na scesti mym nazvem adresare. To
-devel je tam proto, ze si do php aplikuji vlastni patche a mam tak
odlisene "vanilla" verze PHP od tech svych upravenych. S balicky -devel,
tak jak jsou v RH nebo MDK to nema nic spolecneho :)

Proste budete-li kompilovat PHP primo ze zdrojaku (ktere si napriklad
stahnete z php.net, nebo budete-li prekompilovavat zdrojove RPM z Vasi
distribuce), tak jedine co je potreba k vytvoreni interbase.so pri
kompilaci, je zadani parametru --with-interbase (se spravnou cestou) pri
spousteni ./configure

--
JiKos.